ESP DAN SAYA

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)

Apa bagus nya tentang ESP yang bagi effect yang

poingkaa (terbaik)?

Selama saya try on ESP ni saya boleh rasa sakit dugal sia betul2 kurang. Selama seminggu boleh suda rasa tidak lagi lapar gila.

Next, sia pegi ke rumah kawan saya kira upline la,hairan betul kenapa ada putih2 di muka dia macam pakai masker.. Rupa-rupanya ESP boleh pakai masker pula..bisik ati saya. Bila lepas dia cuci nampak betullah yang kena hurai dalam iklan tu, cerah, gebu dan licin macam ada moisturizer semula jadi.


Set Jerawat Shaklee


Lepas tu sia mengandung dan banyak juga rasa mual dan kurang makan, sekali tengok dengan ESP masukk ja ba.. Pagi2, lunch dan supper saya amalkan ni.. Tidak rugi. Knyanng ja rasa.

Baru saya melahirkan anak saya ni.. Penting pula untuk membina air susu yang pekat.. Adui paling lazat la kali anak sia minum tu.Hihi

Now rasa berat badan naik dan perlukan ESP untuk minuman yang berkhasiat sepanjang hari tanpa mengalah ke makanan yang bizkut, atau terlebih makan nasi bagus ESP saja la snek breakfast dan snek saya hehe

Payudara pun menganjal balik! Pergghhg.. Punya siok ESP ni..


Penyebab Cara Ubati Dan Kurangkan Kayap Dengan berkesan


Testimoni ESP






Naa ESP banyak kebaikan tau! Sebagai perempuan, item MUST-HAVE ni. Every month kta boleh shopping sehelai dua ja baju untuk kasi sinang hati,kan? Tidak lama kena beli. Selepas tu kena beli baru sebab hilang suda trend. Kenapa bukan kita guna Rm160 ni untuk kecantikkan luar dan dalam?

 Whatsap: http://0149505849.wasap.my/

#setkecantikan_sharren
#mamaongkis
#healthwisebiz

Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE