Herbal blend dan Excema

Herbalblend dan Excema

EXCEMA

Excema aduhh..cakap ja pasal nama penyakit ni. Sudah rasa gatal2 di jari saya..saya sudah mengalami masalah inisejak saya umur 7tahun. Memang sengsara tapi saya bersyukur penyakit ini hanya ada dijari jemari. Akan tetapi, tangan juga selalu saya menggunakannya untuk buat kerja seharian. Selepas mengamalkan set excema, syukur kurang lah kulit melarat menjadi merkah. Malah, ia akan cepat-cepat dikurangkan dengan serta merta selepas dikesan. Herbal blend saja memang membantu jika kita amalkan makanan seimbang dan elakkan punca-punca tersebut. Syukur ada set excema ni. Bacalah tentang excema untuk pemahaman lebih mendalam.

APA ITU EXCEMA?

Excema adalah sejenis penyakit dimana ia start dari menjadi merah, lepas itu menjadj bintik2 keci, lepas tu dia jadi merah kemerahan, kering dan apabila tergaru sikit dia sudah menjadi merkah. Aduii masalahnya juga kalau digaru, makin garu makin sedap..bila stop haaaa...menyesal.

Saintis buat kajian mengatakan tentang sebabnya genetik, kebanyakan orang dapat excema melalui parents dorang. Ya, sebelah mama ada dan bapa saya juga ada ramai masalah kulit.


PUNCA-PUNCA

  1. Persekitaran
  2. Prubahan emosi
  3. Stress
  4. Alergik sabun pencuci kain,piring
  5. Alergik sama kain cth fabrik


PENYELESAIAN


  1. Makan makanan seimbang untuk membina asas imun sistem badan yang boleh membina askar-askar melawan penyakit tersebut. Tambahan lagi dengan pelengkap nutrisi shaklee termasuk aplikasi herbal blend cream secata konsisten.
  2. Pakai glove semasa menggunakan apa saja jenis produk detergen
  3. Elakkan punca yang boleh buat keadaan melarat

Set Excema Shaklee

Set Excema boleh order dari saya
0149505849

Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE