Kenapa pilih saya sebagai Shaklee's Independant Distributor?

Dear Valued Costumer,

Kenapa pilih saya sebagai kamurang punya independant distributor.

- kamurang bole dapat free konsultasi
- saya pernah try sudah kebanyakan product
- saya telah lalui experience bersama product tersebut
- saya dapat memberi harga yang berpatutan
- ingin tinguk hasil perubhan yang shaklee boleh share
- saya tau sedikit banyak tentang Healthwise
- besar hati untuk bantu orang sekeliling menjadi lebih cergas dari segi sel, organ ke kulit custmer

Jikalau anda ingin jadi partner saya dalam bizniz
- kami boleh support anda bersama anak beranak dalam shaklee
- akan ada class built up kebolehan sendiri
- motivation n courage dari pihak atasan
- together we will be better

Your trusted seller,
Sharren Kaur 0149505849

Whatsapp sekarang. Let's built an empire together in living healthy lifestyle

http://sharrendshaklee.wasap.my/

#polluxbiz
#aurorawarrior
#kisahshaklee_sharren
#borntobesmart
#healthwise

Comments

Popular posts from this blog

Eczema Kulit dan Mata

7 Ciri-ciri Penampilan Diri anda harus tahu tentang Membina Kepercayaan Orang Sekeliling

MY SHAKLEE YOUTH SKINCARE